wtorek, 24 marca 2015

Pierwsze zajęcia.

Oczami Pierre:
Pierwszy dzień był świetny, a zajęcia jeszcze lepsze. Na pierwszej lekcji mieliśmy opowiedzieć o swoich rodzicach i królestwach, Aneira była pierwsza.
-Moja matka to Flora, uczennica Alfei- zaczęła- a ojciec to Helia, mam jeszcze ciotkę Miele. Po matce odziedziczyłam moc natury. Należy ona do drugiego pokolenia drużyny światła. Moje najlepsze przyjaciółki są córkami najlepszych przyjaciółek mojej matki. To już koniec, dziękuję.
 Po niej wyszłam ja, a po mnie Lana potem Astoria, Alys i Ellis.

Oczami Aneiry:
Na pierwszych zajęciach opowiadaliśmy o naszych rodzicach. Ja wyszłam pierwsza, a po mnie wyszła Perrie:
-Ja jestem córką Layli i Nabu- zaczęła- Moja matka jest królową. Mój ojciec poświęcił swoje życie dla ratowania całego wymiaru Magixu, a moja matka należy do drugiego pokolenia drużyny światła. Po mojej matce odziedziczyłam moce jako księżniczka fal (morfix), ale też jako strażniczka mocy mórz i oceanów potrafię nimi władać.Moje najlepsze przyjaciółki są córkami jej najlepszych przyjaciółek. I to już koniec, dziękuję.
Po niej wyszła Lana później Astoria, Alys i Ellis.

Oczami Lany:
Na pierwszej lekcji opowiadaliśmy o swoich rodzicach i naszych królestwach. Pierwsza była Aneira potem Perrie, ja byłam po niej. Po mnie była Astoria:
-Moja matka to Stella, królowa Solarii- zaczęła- i czarodziejka słonecznego blasku. Mój ojciec to specjalista i król Solarii- Brandon. Po mojej matce odziedziczyłam moc słonecznego blasku, a jako strażniczka mocy potrafię władać światłem. Oczywiście jak moja mama mam wyczucie stylu. I to już wszystko, dziękuję.
Po niej była Alys i Ellis.

Oczami Astorii:
W pierwszym dniu, na pierwszych zajęciach opowiadaliśmy o naszych rodzicach. Pierwsza była Aneira potem Perrie. Potem była Lana:
-Moja matka to Musa- zaczęła- a ojciec to Riven. Moja matka pochodzi z Melodii. Po niej odziedziczyłam moc muzyki. Ona również należy do drugiego pokolenia drużyny światła. Moja matka i mój ojciec często się kłócili, ale po moim urodzeniu zaprzestali tych kłótni.
Po niej była Alys i Ellis.

Oczami Alys:
Na pierwszej lekcji opowiadaliśmy o swoich rodzicach. Pierwsza była Aneira potem Perrie. Później Lana następnie Astoria. Potem byłam ja, a po mnie Ellis:
-Ja jestem córką Tecny i Timmiego.-zaczęła- Moja matka jest czarodziejką technologii i pochodzi z miasta Zenit, ja również mam moc technologii. Mój ojciec jest specjalistą i również zna się na technologii. Myślę, że nie ma potrzeby więcej mówić, dziękuję.
Po niej poszłyśmy do pokoi.

Oczami Ellis:
W pierwszym dniu, na lekcji opowiadaliśmy o swoich rodzicach. Pierwsza była Aneira potem Perrie. Następnie Lana, Astoria, Alys:
-Moi rodzice to Bloom i Sky.-zaczęła- Bloom jest czarodziejką smoczego płomienia i królową Domino. Sky był księciem Heraklionu, ale po poślubieniu mojej matki oddał tron swojemu kuzynowi - Thorenowi. Thoren poślubił siostrę mojej matki- Daphne. Mój ojcec po tym wszystkim został królem Domino i mężem mojej matki.
Potem byłam ja, a po mnie rozeszliśmy się do pokoi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz