wtorek, 24 marca 2015

Liebster Award

Dostałam Liebster Award!!!! Bardzo się cieszę i dziękuję moim koleżankom( Nidzie i Truskaweczce) z bloga: http://nicojack.blogspot.com/ Serdecznie na niego zapraszam jest świetny XD.

Odpowiedzi na pytania:

1.Co w swoim blogu uważasz za wyjątkowe i dlaczego?
W moim blogu za wyjątkowe uważam ogólny pomysł, bo w moim blogu wszystko jest wyjątkowe!!

2.Chciałabyś spotkać bohatera swojego bloga w rzeczywistości?
No oczywiście!!!

3.Jaka jest twoja ulubiona postać fikcyjna?
Moją ulubioną postacią fikcyjną jest Layla (Aisha) z klubu Winx.

4.Który z bohaterów twojego bloga mógłby zostać twoim przyjacielem?
Na pewno Aneira i Ellis, a także Perrie i Lana. Tak naprawdę to chyba ze wszystkimi oprócz wiedźm Xd.

5. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Wy mnie zainspirowałyście.

6.Wolisz przyjaźń czy raczej miłość?
To i to jest dla mnie ważne, ale chyba raczej wybiorę miłość.

7.Jak byś mógł przenieść się w wybraną książkę lub film, to w którą? 
W książkę pt. "Zwiadowcy"

8.Czy piszesz jeszcze jakieś inne blogi i jeśli tak to o czym?
Pisałam jeszcze blog Aniołki i spółka-3 sezon moimi oczami i zastanawiam się czy do niego nie wrócić.

9.Według ciebie jakie jest najważniejsze uczycie? 
Miłość.

10.Co czujesz kiedy piszesz lub czytasz? 
Wczuwam się w tekst i wyobrażam to sobie.

11.Jaki jest twój ulubiony film lub książka?
Na pewno w "Zwiadowców"

Nominuję:
http://ever-after-high-blog.blogspot.com/
http://straznicy-marzen.blogspot.com/
Tylko te blogi przykuły moją uwagę.

Pytania:
1.Dlaczego lubisz/lubicie to o czym piszecie?
2.Czemu zaczęliście pisać blog?
3.Dlaczego ta tematyka bloga?
4.5 cech jakie macie podobne do swoich najlepszych przyjaciół?
5.Czy macie inne blogi lub mieliście?
6.Kiedy wpadliście na pomysł pisania bloga?
7.Czy twój blog jest sławny?
8.Jak myślisz co by było jakbyś skończył/skończyła pisać bloga w tym momencie?

Dzięki za nominację i czekam na wasze wpisy :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz