niedziela, 24 maja 2015

Podziemne poszukiwania

-Ukryjmy się u mojego ojca-powiedziała Ellis
-To nie jest dobry pomysł, Nico na bank wie, że tu jesteśmy-powiedziała Perrie
-To gdzie idziemy?-zapytała Aneira
-Należą im się wyjaśnienia-powiedziała Ellis
-Ja nie jestem na to jeszcze gotowa!-powiedziały Aneira i Perrie
-Oni już tu są-powiedziała Ellis
-Idziemy do twojego ojca. Szybko!!-powiedziała Perrie

Dziewczyny biegły ile sił w nogach. W końcu doszły do pałacu Hadesa. Ominęły sprawnie Cerbera i Harpie. Weszły do środka i zderzyły się z Persefoną i Hadesem.

-Ellis?!-zapytał Hades
-Cześć tato!! Dobra zaraz będą tu Nico, Percy i Annabeth!-powiedziała w pośpiechu Ellis
-Więc...?-zapytał Hades
-Ukryj nas!!-powiedziała Perrie
-O!! Co my tutaj mamy?-zapytał się Hades
-Oj, przepraszam. Dzień dobry Panie Hadesie, Wielki i Potężny władco Podziemia.-powiedziała Perrie
Aneira po niej powtórzyła i Hades zaczął słuchać opowieści jak się tu znalazły.

W tym samym czasie:
-Skąd wiesz, że tu są?-zapytał Percy
-Poczułem to!-odparł Nico
-Jak one się tu dostały?-zapytała Annbeth
-Nie mam pojęcia, ale mam przeczucie, że zaraz się dowiemy-odparł Nico

 Powiedział wskazując w kierunku zamku Hadesa.

Ojcze, proszę. Ukryj nas gdzieś!-powiedziała Ellis
-Prosisz? Dlaczego nie błagasz skoro to takie ważne?!-powiedział Hades
-Ja nie będę błagać!!-powiedziała Ellis
-Ellis!!-wykrzyknęły Perrie i Aneira
-Sorry, dziewczyny!-odparła Ellis
-Sorry?! Ellis oni zaraz tu będą!!-powiedziała Aneira
-Mam swoją godność!-powiedziała Ellis
-Ellis!!-powiedziała Perrie
-Dzieci Hadesa nigdy nie błagają, tylko wymuszają-powiedziała w odpowiedzi Ellis
-Poproś jeszcze, a może się zgodzę!-powiedział Hades
-Ostatni raz!!Proszę!!-powiedziała wściekła już Ellis
-Hmmm...Nie!!-powiedział Hades
Elis nie wytrzymała:
-Ojcze!!-krzyknęła
-Tak?-zapytał Hades
-Bądź se bogiem, ale nie moim ojcem!!-powiedziała Ellis
-Ojcem??-zapytał Nico
Dziewczyny obróciły się i zobaczyły trójkę herosów żądających wyjaśnienia.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 na razie tylko tyle!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz